Om klubben

KFUM Stavanger volleyball leverer idrettsglede til barn og ungdom. Vi ønsker å være en breddeklubb som tilrettelegger for at aldersbestemte klasser skal ha rammevilkår for å kunne være i Norgestoppen.

KFUM Stavanger volleyball er et særidrettslag, tatt opp av Norges idrettsforbund. Idrettslaget ble stiftet 7. februar 1963. Årsmøtet er vårt øverste organ. Styret leder idrettslaget mellom årsmøtene. Idrettslaget samarbeider med Ynglingen og KFUM Stavanger håndball. Aktiviteten foregår i hovedsak i Ynglingehallen på Lassa.

KFUM Stavanger volleyball har rundt 150 medlemmer, hovedsaklig i alderen 7-19 år. Vi har også et damelag i 2. divisjon senior og et mix senior sittevolleyballag i tillegg til aldersbestemte lag.

Se vår organisasjonsplan:

jenter med i volleyballdrakter som ser på volleyballkamp